Specjalizujemy się
w podnoszeniu
efektywności
marketingowej

Wiemy jak optymalizować dobór kanałów komunikacji on-line i off-line rekomendowany przez domy mediowe. Wiemy jakie są skuteczne sposoby jeszcze bardziej efektywnego ich wykorzystania.
Wiemy jak postępować, aby jakość mediów, pomimo ich znacząco lepszej ceny, była zawsze na najwyższym poziomie.
Pomagamy naszym Klientom sprawnie poruszać się w gąszczu parametrów mediowych i wciąż zmieniających się cen i rabatów.
Opisujemy rzeczywistość taką, jaka ona jest, posługując się prostym i zrozumiałym językiem.
Rozumiemy znaczenie i wagę każdej złotówki wydanej na media i związany z tym ciężar odpowiedzialności spoczywający na barkach osób podejmujących kluczowe decyzje.




Jesteśmy
skromni
i pracowici


Obietnic,
po prostu
dotrzymujemy

Pytani, chętnie opowiadamy o sukcesach naszych Klientów,
którzy dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu, kupują media lepiej,
niż robi to ich konkurencja.
 
Jesteśmy po to, aby być po Waszej stronie.
 
Pracujemy tak, aby być godnym Waszego zaufania.

O nas

IAM to pierwsza w Polsce firma zajmującą się kompleksową kontrolą i optymalizacją wydatków na reklamę w mediach off-line i mediach on-line, czyli szeroko rozumianym audytem mediowym.
IAM został założony w Polsce w 2004 roku przez czterech byłych dyrektorów z największych sieciowych domów mediowych i agencji, którzy od kilkunastu lat pracują jako audytorzy mediowi w IAM.
IAM to 100% polskiego kapitału połączonego z wieloletnim i największym na rynku doświadczeniem.
IAM nigdy nie świadczył usług dla domów mediowych i mediów oraz nie jest powiązany kapitałowo, ani osobowo z domami mediowymi lub właścicielami mediów. Dzięki temu ekspertyzy otrzymywane przez Klientów IAM są w 100% niezależne, wiarygodne i obiektywne.
IAM od pierwszego dnia swojego funkcjonowania, systymatycznie przyczynia się do ciągłego wzrostu transparentności rynku mediów zgodnej z kodeksem opracowanym przez World Federation of Advertisers.

Advisorylogo

Continuous Monitoring of Improvement; i-CMI; Strategic Media Consultancy

 

kluczowe słowa i pojęcia:
• comiesięczna optymalizacja kampanii • cotygodniowy monitoring kampanii
• media off-line • media on-line • proaktywność • kontrola • performance
• improvement • wyższa jakość mediów • niższy koszt mediów • darmowe GRP
• programmatic • video • display • kampanie efektywnościowe • transparentność
• wyższe zasięgi • racjonalna częstotliwość • zrozumiały język
• prezycyjne dopasowanie mediów do grupy docelowej
• precyzyjnie dopasowana strategia mediowa do strategii marketingowej

Chcesz dowiedzieć się więcej w jaki sposób usługi IAM Advisory pomagają naszym
Klientom systematycznie podnosić efektywność ich budżetów marketingowych
oraz pomagają wzmacniać ich przewagę konkurencyjną?
skontaktuj się z nami


Securitylogo

Pitch Management; Negotiations; Audyt Ex-Post; Benchmarking; Pool

 

kluczowe słowa i pojęcia:
• bezpieczeństwo • gwarancje kontraktowe • jednoznaczność • rozliczalność
• weryfikowalność • odpowiedzialność • szczegółowość • big data
• porównywalność (apple-to-apple) • osobista realizacja przez partnerów IAM
• domy mediowe • agencje digitalowe

Chcesz dowiedzieć się więcej w jaki sposób usługi IAM Security pomagają
monitorować i chronić mediowe inwestycje naszych Klientów?
skontaktuj się z nami

 


Skontaktuj się z nami, a jeden z naszych partnerów odpowiedzialnych za usługi
IAM Advisory lub IAM Security ustali z Tobą dogodny dla Ciebie termin rozmowy
telefonicznej.

Klienci

Naszymi Klientami są głównie międzynarodowe korporacje, ale również polskie firmy będące często liderami w swoich kategoriach produktowych, wśród których są również najwięksi reklamodawcy na polskim rynku, którzy korzystają z naszego wieloletniego doświadczenia w mediach off-line i on-line.

Legitymujemy się doświadczeniem w pracy dla wszystkich największych branż, kategorii produktowych i najróżniejszych grup docelowych.

Łącznie od początku istnienia nasi Klienci powierzyli nam tysiące projektów audytorskich i konsultingowych, setki przetargów na wybór domu mediowego (w tym również na rynkach zagranicznych) oraz projektów negocjacyjnych.




Kontakt

Instytut Audytu Mediowego Sp. z o.o.
Warszawskie Centrum Finansowe
ul. Emilii Plater 53, XIV piętro
00-113 Warszawa
info@inam.pl

© Instytut Audytu Mediowego Sp. z o.o.
Polityka Prywatności | Statement of Independence | Code of Conduct